Average Ratings

  • Overall
    4,7 /5
  • Ease of Use
    4,6 /5
  • Customer Service
    4,8 /5

About EZRentOut

Web based equipment rental software with mobile apps. Its the only rental solution that goes down to tracking every equipment

Learn more about EZRentOut

Showing 174 reviews

Anthony L.
President
Media Production, 2-10 Employees
Used the Software for: 1-5 months
  • Overall Rating
    5 /5
  • Ease of Use
    5 /5
  • Features & Functionality
    5 /5
  • Customer Support
    5 /5
  • Value for Money
    5 /5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2020/05/27

"Perfect fit for our rental department."

Comments: So far....excellent. It does what we need and then some.

Pros: We were looking for a rental inventory software that better fit our company needs while understanding our budget.
EZRentOut fell within the right price point while offering more than enough features for use.
A program that was designed with common sense and awesome customer service.

Cons: There are so many features, that it takes a bit of time to familiarize oneself with. Not really a Con.

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2020/05/27
Ryan K.
Assistant Operations Manager
Electrical/Electronic Manufacturing, 11-50 Employees
Used the Software for: 1-5 months
  • Overall Rating
    5 /5
  • Ease of Use
    4 /5
  • Features & Functionality
    4 /5
  • Customer Support
    4 /5
  • Value for Money
    5 /5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2020/09/29

"EZ Rentout Review"

Comments: Overall this program has helped pick our rental business off the ground and functions as we wish it would.

Pros: This software makes is easy to implement our new rental program and is quite user friendly.

Cons: There are some learning curves with the software and some placement/editing options that seem to be counter-intuitive.

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2020/09/29
Marie W.
Rental Manager
Computer Hardware, 11-50 Employees
Used the Software for: 2+ years
  • Overall Rating
    4 /5
  • Ease of Use
    4 /5
  • Features & Functionality
    4 /5
  • Customer Support
    5 /5
  • Value for Money
    5 /5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2017/04/16

"Easy to use, great support"

Comments: We´re not the typical renting company, but EZRentOut has worked great. It's easy to use, with several importing and reporting options that are valuable when you're having a lot of products. They also have a fantastic support that answers quickly, are happy to help and even informs when a new feature that we asked for has been added. I definitely recommend it.

Pros: Easy to use, no need to install anything. New features are added continuously.

Cons: There have been some small bugs when working with large number of items, but the support has always been very helpful.

Vendor Response

by EZRentOut on 2017/09/05

Hi Marie, we appreciate you taking the time to review EZRentOut.

We are always working on improving customer experience of our product. I have forwarded your feedback to our technical team and they will test it in our lab. Rest assured they will get to the bottom of this issue.

If you have any further suggestions, please reach out to our support team at [email protected]

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2017/04/16
Alex D.
Sales Manager
Facilities Services, 11-50 Employees
Used the Software for: 2+ years
  • Overall Rating
    4 /5
  • Ease of Use
    5 /5
  • Features & Functionality
    5 /5
  • Customer Support
    5 /5
  • Value for Money
    5 /5
  • Likelihood to Recommend
    8/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2018/11/15

"EZ Rent Out Software Review"

Comments: We use the software to help keep our rental ramps out on rent. It also helps us keep track of how many months each ramp has been on rent so when we go to sell a used ramp we can depreciate the value correctly just by using the software.

Pros: How it keeps my rental ramps organized so I know when a customer is due for another invoice.

Cons: I haven't dove in enough to utilize all of of it's features. I don't think there is anything I dislike about the software, just that I haven't fully used all of its services.

Vendor Response

by EZRentOut on 2018/11/22

Hi Alex, we appreciate you taking out the time to review EZRentOut. We're really glad to hear that our system is making it easy for you to rent out your ramps and manage your customers more efficiently.

If you are in need of any further assistance or have suggestions for us, please feel free to reach out to our support team at [email protected]

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2018/11/15
Rodrigo F.
Eng
Education Management, 1 001-5 000 Employees
Used the Software for: 2+ years
  • Overall Rating
    5 /5
  • Ease of Use
    5 /5
  • Features & Functionality
    5 /5
  • Customer Support
    5 /5
  • Value for Money
    5 /5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2018/11/30

"Excelent option"

Comments: We´ve been pleased with the overall experience. we like it

Pros: Inteface, user experience, easy to use, constant improvement

Cons: menu became too big it needs redesign, some view options could be improved. reports can be improved so we can take real advantage of all stored info in the database

Vendor Response

by EZRentOut on 2018/12/07

Hi Rodrigo, thank you for taking out the time to review EZRentOut. We're glad that your team is liking our software. I have forwarded your feedback regarding our reportings and the design to the product team and they will be looking into it.

If you are in need of any further assistance or have suggestions for us, please feel free to reach out to our support team at [email protected]

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2018/11/30
Julian 'mo' B.
rentals coordinator
Media Production, 2-10 Employees
Used the Software for: 1-5 months
  • Overall Rating
    5 /5
  • Ease of Use
    4 /5
  • Features & Functionality
    5 /5
  • Customer Support
    5 /5
  • Value for Money
    5 /5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2016/09/06

"Best customer service...EVER!?"

Comments: Through my experience in a small business, I've gone through a couple of other inventory programs. I ended up leaving them, not because of functionality problems, but because the developers never did anything about those problems/suggestions. I was very surprised when every time (really, every single day) I sent them a message about wanting a feature, or inquiring about a functionality issue, the EzRentOut customer support got back to me the SAME DAY, every single time. 99% of the time they would either fix the problem for me entirely, or help me step-by-step to get around whatever I've had an issue with. Very, very impressive. They stand for, and respect their customers. They really get it. Great job guys and gals at EzRentOut; really!

Pros: I love how easy the layout is, and how simple. There is nothing too complicated, and things are very easy to keep track of and maintain. The customer support is amazing.
I also love how customers can suggest features, and the ezrent staff takes them into careful consideration based on overall functionality. Very intuitive team behind this software.

Cons: Not having certain features (yet!), but again, the Ez Team never ignores a suggestion, and considers them very carefully. I haven't found too much that I don't like honestly...and when I do, they are minor and I just contact support about it!

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2016/09/06
Ben A.
AV Director
Events Services, 2-10 Employees
Used the Software for: 1-5 months
  • Overall Rating
    4 /5
  • Ease of Use
    3 /5
  • Features & Functionality
    4 /5
  • Customer Support
    Unrated
  • Value for Money
    Unrated
  • Likelihood to Recommend
    7/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2020/01/21

"Lots of features"

Pros: What attracted us to this software was the ability to minimize the admin hours for our rentals. With the equipment scheduling, we know exactly what we have available at any given date.

Cons: The web interface is a bit clunky. There is a LOT of customizing to get set up. We're working though it, but the learning curve is more than we were hoping for.

Vendor Response

by EZRentOut on 2020/02/10

Hi Ben,

Thank you for taking out time to write us a review.

We're delighted to hear that we could minimize the admin hours for your rentals and were able to assist you with the best of our abilities.

If you encounter any concerns in the future, feel free to drop us a message at [email protected] and we would love to assist you.

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2020/01/21
Harold B.
Owner
Construction, 2-10 Employees
Used the Software for: 1-5 months
  • Overall Rating
    4 /5
  • Ease of Use
    4 /5
  • Features & Functionality
    4 /5
  • Customer Support
    5 /5
  • Value for Money
    5 /5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2019/04/24

"New Rental Business"

Comments: Pretty Good so far.

Pros: First it's Cloud based. We started out using another rental software that was way to complexed for our newly formed rental business. Soon found out we were only using about 10% of its features. We paid $950 for onboarding ($O with EZRentOut) The monthly fee is about 1/2 of the other. But most of all we can access the system from multiple devices, no so with the other company.

Cons: No way to set up weekend rates. No way to just print orders directly to the printer without first creating a PDF File then printing it.

Vendor Response

by EZRentOut on 2019/04/26

Hi Harold, we appreciate you taking out the time to review EZRentOut. We're really glad to hear that our software is helping you to grow your business. Customers are our priority and we believe in assisting them throughout so that they are comfortable in our system's environment.

The product team is looking into 'weekend rates' feature and will update you regarding it as soon as possible. If you are in need of any further assistance or have suggestions for us, please feel free to reach out to our support team at [email protected]

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2019/04/24
Jonathan P.
Event Logistics Manager
Hospitality, 1 001-5 000 Employees
Used the Software for: 1-5 months
  • Overall Rating
    5 /5
  • Ease of Use
    5 /5
  • Features & Functionality
    5 /5
  • Customer Support
    5 /5
  • Value for Money
    5 /5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2018/02/10

"EZRent out has everything we are looking for in a cloud based rental software."

Comments: Coming from a remote desktop based system the accessibility of EZRent out is a life saver. I dont always have time to sit down in the office and catch up so being able to make revisions on the fly is a huge time saver. Again, the storefront is a great tool so that our customers can get more of a visual on what we offer.

Pros: Easy to learn/teach, very user friendly. The online storefront option is great, we love the fact it can be used so that customers can order online but also serves as a perfect online catalog! The whole system is priced very reasonably for all the features that are offered compared to some of the others in the industry.

Cons: More customization for the quotes/invoices templates. Would like to see different storefront layouts available.

Vendor Response

by EZRentOut on 2018/03/05

Hi Jonathan, we appreciate you taking the time to review EZRentOut.

We are working on adding more themes to our storefront. We'll update you when they are live. As for quote/invoice templates, I am sharing your feedback with product team.

If you have any further suggestions, please reach out to our support team. Thanks!

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2018/02/10
Paul S.
Analyat
Facilities Services, 51-200 Employees
Used the Software for: 6-12 months
  • Overall Rating
    5 /5
  • Ease of Use
    5 /5
  • Features & Functionality
    5 /5
  • Customer Support
    5 /5
  • Value for Money
    5 /5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2019/03/10

"Review"

Comments: Replacing a client server system with a cloud based system. EZR has been an effective solution

Pros: Handles about 85% of what we were looking for in a new system

Cons: Still a few work arounds. A few more fields specific to our business that tie order processing to the customer will help

Vendor Response

by EZRentOut on 2019/05/13

Hi Paul, thank you for taking out the time and reviewing EZRentOut. We're glad that our cloud software is helping you to keep everything organized.

I have forwarded your feedback to the product team and they will be looking into it.
If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out to our support team at [email protected]

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2019/03/10
Alex I.
  • Overall Rating
    5 /5
  • Ease of Use
    5 /5
  • Features & Functionality
    Unrated
  • Customer Support
    4 /5
  • Value for Money
    Unrated
  • Likelihood to Recommend
    Unrated
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2016/05/11

"Exactly what we were looking for"

Comments: Summary: Easy to use and was able to get up and running without much trouble. There are a few things that can be improved but the it seems as though updates are frequent. Ultimately, it's a great bang for your buck for rental businesses. Pros:
- Constantly improving. The little time we've been using EZRentOut, we've already noticed improvements to the platform.
- Though the setup is relatively simple, EZRentOut provides many options to customize the platform to needs. The ability to set custom fields to particular groups is one example off the top of my head.
- The price is relatively cheap considering it's a functional all in one system. We were previously looking to have a similar system developed and we were quoted at $20,000 and up. Even at the most expensive plan, it's a bargain considering it comes with 5 users.
Cons:
- The live site is has very limited configuration options and has a few bugs. Though according to their blog it seems like a recent addition to the platform so I am sure they will improve on it.
- Would be great if the QuickBooks integration had the option to carry over the line item over to the invoice line item and sync rental products with products and services in QuickBooks. For now we will be manually be creating invoices in QuickBooks.

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2016/05/11
Danielle C.
Tour Manager
Motion Pictures & Film, 51-200 Employees
Used the Software for: 1+ year
  • Overall Rating
    5 /5
  • Ease of Use
    5 /5
  • Features & Functionality
    5 /5
  • Customer Support
    5 /5
  • Value for Money
    5 /5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2018/12/13

"User Friendly and Fantastic!"

Comments: Having used EZRentOut almost every day for 2 years now I can say that the experience is amazing. I can work faster and more efficiently with everything I do.

Pros: EzRentOut provides a very easy way for our company to keep track of equipment.

Cons: Pulling reports can sometimes get confusing.

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2018/12/13
Verified Reviewer
Sales Support/Marketing
Plastics, 11-50 Employees
Used the Software for: 1+ year
  • Overall Rating
    4 /5
  • Ease of Use
    3 /5
  • Features & Functionality
    4 /5
  • Customer Support
    Unrated
  • Value for Money
    4 /5
  • Likelihood to Recommend
    8/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2018/11/29

"Does one task well"

Pros: This software is primarily geared to a hire service business and does this very well. Most other hire systems have full accounting packages included which is not what we needed and would be more expensive. EZR has a good Xero integration too.

Cons: If you're wanting to charge a company for the hire, you have to set them up as a "customer" as when they're entered as a "business" they can't be charged but you're expected to have their employees in there. Charging employees is a problem when the data comes through to Xero (needs to be the business name).

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2018/11/29
Terri T.
Administrative Assistant
Renewables & Environment
Used the Software for: 1-5 months
  • Overall Rating
    5 /5
  • Ease of Use
    4 /5
  • Features & Functionality
    5 /5
  • Customer Support
    5 /5
  • Value for Money
    5 /5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2017/11/18

"I have only been using EzRentOut for a few months & I love it. Easy to learn."

Comments: It covers all the bases & encompasses more than if you ran an in house office.
Asset tracking is a definate plus.
Everything you need is right there, online.

Pros: Overall it's great software. Very easy to get around & easy to learn as well. You can sort the rentals out a variety of ways. As of just recently, it allows you to issue refunds, through your credit card company. The Customer Service Team is always available & open to new ideas.

Cons: From time to time there are glitches.
There are a few things I wish the software would do. Am planning to contact EzRentOut to offer some suggestions .

Vendor Response

by EZRentOut on 2018/01/10

Hi Terri, thank you for taking the time to review EZRentOut. We are always open to new ideas and we're looking forward to hearing your suggestions. Thanks!

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2017/11/18
Srinivas K.
Software developer
Computer Software, 10 000+ Employees
Used the Software for: 1+ year
  • Overall Rating
    5 /5
  • Ease of Use
    5 /5
  • Features & Functionality
    5 /5
  • Customer Support
    5 /5
  • Value for Money
    5 /5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2019/03/07

"ezrentout for HBO"

Comments: great

Pros: adding things to cart and notify the concerned parties

Cons: its easy to integrate with any of the services application and it uses latest technologies like AWS

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2019/03/07
Catherine S.
Operations manager
Construction, 2-10 Employees
Used the Software for: Free Trial
  • Overall Rating
    5 /5
  • Ease of Use
    5 /5
  • Features & Functionality
    5 /5
  • Customer Support
    3 /5
  • Value for Money
    4 /5
  • Likelihood to Recommend
    7/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2019/04/10

"EZ to use"

Pros: Everything you need in one package! One stop shop.

Cons: Took a little time to figure things out and support isn't the greatest.

Vendor Response

by EZRentOut on 2019/05/13

Hi Catherine, we appreciate you taking out the time to review EZRentOut. If you have trouble navigating our system, please schedule a demo with our product specialist. They will walk you through the customization options available in our system.

If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out to our support team at [email protected]

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2019/04/10
Verified Reviewer
System Analyst
Hospitality, 1 001-5 000 Employees
Used the Software for: 6-12 months
  • Overall Rating
    5 /5
  • Ease of Use
    5 /5
  • Features & Functionality
    4 /5
  • Customer Support
    5 /5
  • Value for Money
    4 /5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2019/01/24

"Proficient and Scalable"

Comments: Our primary goal for using EZRentOut was to reduce our inventory reporting in order to rent out more inventory with less confusion. EZRentOut was instrumental in delivering a system that allowed us to do this.

Pros: I really like the versatility of the software which can handle many different types of orders. EXRentOut's software can handle pretty much whatever we throw at it. Additionally, when we do run into an exception their support team is quick to assist.

Cons: Not much to say for things I like least. I will mention that some of the order templates are hard to edit at first but once you have done it a few times, you get the hang of it.

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2019/01/24
Jon W.
Area Manager
Building Materials, 2-10 Employees
Used the Software for: 1-5 months
  • Overall Rating
    5 /5
  • Ease of Use
    5 /5
  • Features & Functionality
    5 /5
  • Customer Support
    5 /5
  • Value for Money
    5 /5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2018/12/13

"Stepped into a time machine"

Comments: EZ Rent out demo in spring, then shopped around until we commit to EZ Rent Out earlier this month.

Pros: Walked right out of a program that was built in 1982. It had been put in a new dress a few times, but was still that same old kunky program through and through. It is good to be here on the verge of 2019 with the EZ Rent Out software that represents the day and age we live in.

Cons: Still getting familiar with the ins and out, but I have to say I am impressed with it enough to think that if something isnt making sense it is more my inexperience than the software.

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2018/12/13
Jasmine T.
Creative Solutions Specialist
Warehousing, 2-10 Employees
Used the Software for: 1-5 months
  • Overall Rating
    5 /5
  • Ease of Use
    5 /5
  • Features & Functionality
    5 /5
  • Customer Support
    5 /5
  • Value for Money
    5 /5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2019/05/28

"Excellent Value for Anyone in the Rental Business"

Comments: Thus far, we have thoroughly enjoyed our experience with EZRentOut. The software itself meets almost every single one of our possible needs, it's super intuitive, and the customer support team is fantastic.

Pros: We loved how versatile and intuitive the software is. It had almost everything we'd thought of and then some more.

Cons: We couldn't pair our customers with multiple parent companies without it removing them from the original one. This is challenging for us as a business because often our clients are working as buyers for multiple productions at the same time.

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2019/05/28
Melissa W.
Office Administrator & Inside Sales Rep
Used the Software for: 1-5 months
  • Overall Rating
    4 /5
  • Ease of Use
    4 /5
  • Features & Functionality
    4 /5
  • Customer Support
    4 /5
  • Value for Money
    4 /5
  • Likelihood to Recommend
    8/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2017/11/30

"We are still setting up our account but overall the customer support has been very helpful."

Comments: Ability to manage everything in one location.

Pros: We like how user-friendly and customizable the software is, we also really like that the Webstore is built into the software.

Cons: Unfortunately google tag manager does not yet integrate with EZRentOut, which is quite important for us. Luckily this will be fixed soon.

Vendor Response

by EZRentOut on 2017/12/08

Hi Melissa, we appreciate you taking the time to review EZRentOut.
Our product team is working google tag manager integration and it's scheduled to go live in January 2018.
If you have any other suggestions that will help us improve our product, please reach out to our support team. Thanks.

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2017/11/30
Agnes T.
Sales rep
Consumer Services, 2-10 Employees
Used the Software for: 6-12 months
  • Overall Rating
    5 /5
  • Ease of Use
    5 /5
  • Features & Functionality
    5 /5
  • Customer Support
    5 /5
  • Value for Money
    5 /5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2019/01/17

"Best hot spot ever"

Comments: I am in The Bahamas and I finally can have internet where ever I am

Pros: Great internet and best customers service ever

Cons: Nothing , no complain what so ever . I love it.

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2019/01/17
Tim T.
Owner
Events Services, 2-10 Employees
Used the Software for: 1-5 months
  • Overall Rating
    5 /5
  • Ease of Use
    4 /5
  • Features & Functionality
    4 /5
  • Customer Support
    5 /5
  • Value for Money
    5 /5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2021/05/07

"EZ Rentout"

Pros: Once you learn everything its really easy to use. Once I got the lay out figured out the invoices are easy to read for the customers.

Cons: Some of our invoices we send out end up in customers spam folders. You can't really customize the invoices very much or editing them when something has been rented out.

Vendor Response

by EZOfficeInventory on 2021/06/01

Hi Tim, We appreciate such a positive feedback. We would like to know more about the recommendation for our software, so please reach out to us at [email protected] We look forward to hearing more from you.

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2021/05/07
Aine r D.
President
Nonprofit Organization Management, Self Employed
Used the Software for: 1-5 months
  • Overall Rating
    5 /5
  • Ease of Use
    5 /5
  • Features & Functionality
    5 /5
  • Customer Support
    5 /5
  • Value for Money
    5 /5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2018/10/05

"The best solution!"

Comments: Super professional customer service staff.

Pros: So turnkey! We could have hosted our rental program on our own using excel or something similar but ez rent out saves us time and in turn, money.

Cons: We really don't have any cons to report at this time.

Vendor Response

by EZRentOut on 2018/10/10

Hi Aine, thank you for taking the time to review EZRentOut. We're really glad that our system is making it easy for you to run your business.

If you are in need of any further assistance or have suggestions for us, please feel free to reach out to our support team at [email protected]

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2018/10/05
Mike B.
Office Manager
Oil & Energy, 51-200 Employees
Used the Software for: 1-5 months
  • Overall Rating
    5 /5
  • Ease of Use
    5 /5
  • Features & Functionality
    5 /5
  • Customer Support
    5 /5
  • Value for Money
    5 /5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2019/07/17

"EZRentout Review"

Pros: Ease of use. Very user-friendly. Support staff very responsive.

Cons: Only a cloud based option, but for my needs suits me fine.

Vendor Response

by EZRentOut on 2020/02/10

Hi Mike,

We hope you're doing well! Thank you for taking out time to review us.

We're delighted to hear that you found EZRentOut to be user-friendly and easy to use.

We appreciate the compliments to our customer success department, which tries its best to be responsive.

If you encounter any concerns in the future, feel free to drop us a message at [email protected] and we would love to assist you.

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2019/07/17
Kahlil P.
President
Consumer Goods, 2-10 Employees
Used the Software for: 1-5 months
  • Overall Rating
    5 /5
  • Ease of Use
    5 /5
  • Features & Functionality
    5 /5
  • Customer Support
    5 /5
  • Value for Money
    5 /5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2018/11/21

"Great software at an affordable price!"

Pros: It's the all-in-one software I'd been searching for. Allows my costomers to prepay online, sign the rental docs etc all prior to coming in to pick up the equipment. It allows us to minimize the staff attending to customers at point of sale/pickup, and streamlines the whole "rental agreement paperwork" process. It's also a great inventory management tool for us.

Cons: No major complaints so far... It Does what it's supposed to do at a reasonable price.

  • Reviewer Source 
  • Reviewed on 2018/11/21